Nábytek a interiérové doplňky, které pořizujeme do jednací místnosti, jsou významné především ze dvou důvodů: musí být praktické a dokonale plnit svůj účel a zároveň by měly majitele důstojně reprezentovat.
Jednací či konferenční místnost slouží, jak již název napovídá, k pořádání prezentací, schůzek a jednání všeho druhu. Její vybavení by tedy mělo odpovídat tomuto účelu, aby se všichni cítili pohodlně a práce odsýpala. Jednací místnost je zároveň místem, kde jednáme s novými klienty, partnery či jakýmikoli hosty, tedy s lidmi, na které bychom rádi udělali co nejlepší dojem. Z tohoto reprezentačního důvodu je velice důležitý design a styl místnosti, včetně nábytku, interiérových doplňků, osvětlení atd.
Nejdůležitějším vybavením jednací místnosti je bezesporu konferenční stůl a židle. Většinu času zde totiž „prosedíme“. Pokud máme dokonale vypadající designová křesílka, na kterých se ale již po pár minutách nespokojeně vrtíme, vybrali jsme špatně. U sedacího nábytku do jednací místnosti je na prvním místě pohodlí. Při jeho výběru se řiďte podobnými pravidly, jako při výběru kancelářských židlí či křesel. Jednací stůl by měl být co možná největší, aby se na něm daly pohodlně rozložit jakékoli dokumenty. Měl by být stabilní a výškově odpovídat sedacímu nábytku.
Dalším nábytem, který v jednací místnosti oceníte, jsou různé skříňky a regály, čili úložné prostory. Ačkoli máte většinu dokumentů uloženou spíše v kanceláři, vězte, že jakýkoli úložný prostor navíc se bude hodit. Otevřené skříňky a regály také mohou sloužit jako prostor pro zajímavé dekorace. Vyjímat se v nich budou především knihy. Vedle centrálního osvětlení je vhodné vybavit místnost také stojací lampou, která zároveň slouží jako zajímavý designový doplněk. Interiérové dekorace volí každý dle svého stylu. Vybírat můžete z nepřeberného množství svícnů, misek na ovoce, váziček atd.
Štítky: Designový nábytek do pracovny, Nábytek do kanceláře
Další články
Mohlo by vás zajímat
Související produkty s článkem