Určitě se vám již stalo nebo běžně stává, že se vám na vašem stole nahromadí množství zbytečností a vy nemáte kam co položit. Nahromaděné spisy z celého týdne, propisky, kalkulačka nebo vizitky jsou na denním pořádku a na stole už nezbývá místo pro váš laptop či telefon.
Zorganizujte a zpříjemněte si svůj pracovní stůl pomocí stolních předmětů, které vnesou na váš stůl pořádek a kousek domova i do pracovního prostředí.
Nemůžete najít vaši oblíbenou propisku nebo tužku? Už vás unavuje neustále si hrát na detektiva, který hledá ztracenou propisku na stole? Jednoduchým řešením je stojan na tužky, se kterým už nikdy nemusíte ztrácet čas při hledání oblíbené propisky. Dalšími pomocníky na zorganizování vašich kancelářských potřeb je stojan na papírky nebo kancelářské sponky. Vždy a snadno budete mít po ruce věci, které den co den využíváte při své práci. Malé pouzdro v podobně vizitníku se stane nedílnou součástí vaší kancelářské výbavy a může vám dělat společnost i na vašich pracovních cestách.
Základem každé kanceláře jsou hodiny. Ať už je umístíte na zeď nebo stůl, jsou naším časovým rádcem a bez nich bychom si určitě neporadili. Na většině pracovních stolů nacházíme kromě pracovních záležitostí také příjemnější předměty v podobě rámečku na fotografie nebo různých dekorací. Váš pracovní den určitě zlepší pohled na rodinnou fotografii, nebo vás rozveselí letmý pohled na vtipnou dekoraci v podobě žáby nebo pejska.
Štítky: Designové hodiny, Interiérové dekorace, Kancelář, Kancelářské doplňky, Pracovna, Stolní předměty
Další články
Mohlo by vás zajímat
Související produkty s článkem