I vy znáte to příjemné brnění, když uslyšíte zvuk vašeho zvonění na mobilu? Kdo si na mě vzpomněl a potřebuje mě slyšet? Co se ale děje v hlavách nás na obchodním oddělení, když slyšíme zazvonit pracovní telefon?
Strach, nezájem, nadšení či snaha pomoci a poradit? Správnou odpověď je obtížné identifikovat, no jde o pěkný koktejl pocitů a emocí, mnohokrát pozitivních. Jako správný zaměstnanec, kterého práce baví, se po tom známém vyzvánějícím tónu pracovního telefonu natáhne po sluchátku a milým hlasem se vám představí "posádka" obchodného odddělní : Anna nebo Lucia. Po ujištění, že voláte správně k nám, do DesignOutletu, začíná kolotoč častých i méně častých či netradičních dotazů od zákazníků. Máte zájem vědet, co se děje s vaší objednávkou, v jakém stavu se nachází, nevíte si rady s některými rozměry, dostupností produktů či jste zabloudili a vaše GPS se tváří, že naše adresa neexistuje.
Pokud nás zastihnete v takové nepříliš příjemné náladě, je dost možné, že je čas oběda a nám už kručí v břiše. Po doplnění energie je pro nás opět pracovný život krásný a naši zákazníci se na nás mohou znovu obracet bez obav.
Pro vaši spokojenost s naším servisem na obchodním oddělení se snažíme dělat maximum, co nám naše síly budou stačit, i když teď v létě je tady docela horko a jde to obtížněji. Neváhejte na nás obracet s dotazy i nadále, kdykoli budete potřebovat poradit a pomoct.
Další články
Mohlo by vás zajímat