Rádi byste zapůsobili na klienty a pracovní partnery? Chcete budovat dobrou image vaší firmy? V tom případě byste si měli dát záležet na zařízení konferenční místnosti. Právě zde totiž probíhají všechny důležité schůzky a pohovory. Nepodceňte tedy vybavení této místnosti.
Stěžejní součástí konferenční místnosti je sezení: jednací stůl a židle. Stůl by měl být dostatečně velký. Slouží nejen k odkládání nápojů a občerstvení, ale zároveň plní funkci pracovního stolu. Je tedy třeba dostatečný prostor pro pracovní dokumenty. Můžete zvolit buď klasický jednací stůl nebo nízký konferenční stolek. Židle by měly být především pohodlné a výškově odpovídat stolu. Pokud si přejete spíše neformální styl místnosti, můžete namísto židlí místnost zařídit pohodlnými křesílky a pohovkou.
Konferenční místnost by neměla být přeplněná nábytkem, má působit prostorně a vzdušně. Na druhou stranu ale není vhodné, aby byla neútulná a zela prázdnotou. Ideální je vybavit ji praktickými skříňkami – těch není ve firmě nikdy dost. Volte spíše zavíratelné skříňky, do nichž se dá v případě spěchu rychle „uklidit“ a zavřít nepořádek.
Vybrali jste kvalitní designový nábytek, ale místnost stále působí chladným a sterilním dojem? Dolaďte výsledný efekt správně zvolenou dekorací. Velice praktickým doplňkem je věšák, na který si vaši hosté mohou odložit své svršky. Chybět by neměly nástěnné hodiny. Dále můžete podle vašeho vkusu místnost vybavit například jednoduchými svíčkami, mísou s ovocem nebo globusem.
Štítky: Designové doplňky, Designový nábytek, Kancelář, Kancelářské židle, Nábytek do kanceláře
Další články
Mohlo by vás zajímat
Související produkty s článkem