Pracovat z domu se stává v dnešní době žádaným hitem. Nechte si poradit, jak má taková kancelář u vás doma vypadat a co vyžaduje.
Asi nejzákladnější bodem je výběr místa, kam takovou domácí pracovnu umístíte. Můžete mít pro ni samostatnou místnost či ji zahrnout např. do obývacího pokoje či dokonce ložnice. Každopádně je nutné brát v potaz okolní interiér a rozmístění oken kvůli požadovanému světlu. Přirozené světlo vám totiž svítí přes den a není nutné ho doplňovat umělým.
Jestliže máte vybraný prostor a rozmístěná světla, vrhněte se na výběr barev a rozmyslete si styl, v jakém chcete mít domácí pracovnu. Pak už jen stačí dokoupit správný nábytek, jako je pracovní stůl, kancelářská židle, regál či knihovna a můžete pracovat.
Jestli vás toto téma zaujalo a rádi byste si home-office u vás doma pořídili, pak se podívejte na nový článek na našem blogu. Můžete se těšit na různé rady, typy a podívat se na inspirativní fotografie.
Štítky: Jak zařídit byt, Kancelář, Kancelářske stoly, Kancelářské židle, Nábytek do kanceláře
Další články
Mohlo by vás zajímat